2012. június 25., hétfő

Fiatal Fotóművészek Stúdiója logo és meghívó, 2010


2 megjegyzés:

  1. Te, Lajos!
    Hogy van ez a logóval?
    Tök véletlenül ma láttam meg a Full Fashion fészbúk oldalát, ahol egy a Te - a bejegyzések szerint korábbi - logódra kísértetiesen hasonlító logóval (profilkép) szerepel. A honlapjukon viszon nem szerepel (http://full-fashion.com).
    Nekem tetszik, ezért kérdem.

    Üdv,
    Kóthay G

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gábris!

      Hát én ezt nem ismertem! Nem is láttam előzőleg, de annyira nem is izgat, én azt az arculatot 2010 nyarán csináltam, egyéni megkeresésre, talán a Gerhes is mintha benne lett volna, de annyi ilyan hasonlót látok azt gondolom, nekem az FFS az teljesen frankón összejött a a betűk kapcsolódásából, hogy őnekik pl honnan az S? azt nem tudom, bár lehet hogy a faShion. Mindegy, kinek melyik jobb az a lényeg szerintem.

      L

      Törlés